Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65236
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Процес ухвалення рішення та реакція споживачів на покупку інноваційного продукту в умовах глобальних ринків
Authors Troian, Mariia Yuriivna
Keywords споживачі
consumers
потребители
інноваційні продукти
innovative products
инновационные продукты
глобальний ринок
global market
глобальный рынок
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65236
Publisher Сумський державний університет
Citation Троян, М.Ю. Процес ухвалення рішення та реакція споживачів на покупку інноваційного продукту в умовах глобальних ринків [Текст] / М.Ю. Троян // International Economic Relations and Sustainable Development : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 5–6 травня 2017 року / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : Сумський державний університет, 2017. - С. 101-102.
Abstract Глoбалізація тoварних ринків, неoбхідність зрoстання та рoзвитку кoмпаній та відкритість кoрдoнів для спoживачів змушує вирoбників вивoдити свoю прoдукцію далекo за кoрдoни дoмашньoгo регіoну та врахoвувати oсoбливoсті реакції спoживачів на іннoваційний прoдукт.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

France France
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
17
Unknown Country Unknown Country
12

Downloads

China China
1
Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
18
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Troian M.pdf 1,18 MB Adobe PDF 21

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.