Search


Clear search fields
Showing results 20 to 30 of 38
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Неймінг у неспецифічному мовленнєвому середовищі як складова PR-діяльності Кальненко, І.; Фєдотова, Н. Article -424825503 858751731
2019 Висвітлення інновацій в інтернет-виданнях: змістові чинники впливу на дифузію Zaitseva, Stanislava Stanislavivna Article 260561966 282233964
2019 Медіапсихологічні особливості авторських колонок журналу "L'officiel Україна": емоційна домінанта Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna Article 11653314 13444502
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -327041619 1174358244
2019 Мова ворожнечі в українському Інтернет-просторі: релігійний вимір Козиряцька, С. Article 356295 152739
2019 Образ України в публіцистиці 20–30 років ХХ століття: націософський вимір Колкутіна, В. Article 268401 117756
2019 Стилістична маркованість тексту як метод маніпулювання: психологічна обумовленість Почапська, О. Article -1325507220 -1492396993
2019 Прямоефірне та інтерактивне мовлення: жанрові особливості Ятчук, О. Article -971339665 695074434
2019 Тематичні пріоритети української медичної книги Sadovnycha, Nataliia Mykolaivna Article 10358 6446
2019 Медіарамки консервативних засобів масової інформації Риженко, Л. Article 1182247 522468