Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68373
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки
Authors Liulov, Oleksii Valentynovych  
Keywords бренд країни
конкурентоспроможність
коефіцієнт кореляції
бренд страны
конкурентоспособность
коэффициент корреляции
country brand
competitiveness
correlation coefficient
Type Article
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68373
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Люльов, О.В. Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки [Текст] / О.В. Люльов // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2017. - №4. - С. 154-159. - DOI: 10.21272/1817-9215.2017.4-20.
Abstract В роботі проведений аналіз світового досвіду методів оцінки бренду країни, на основі якого виділено два базових напрямку: «споживчий» підхід, «фінансовий підхід». Застосування коефіцієнту рангової кореляції Спірмена між оцінками брендів країн заснованих на «споживчому» підході дозволив виділити основні його недоліки при фрахуванні макроекономічної стабільності. Запропоновано для аналізу впливу бренду країни на макроекономічну стабільність використовувати «фінансовий підхід» в основі якого покладено використання об’єктивних показників визначених методом головних компонент.
The world's experience of the country's brand evaluation methods is analyzed in this research. It provides a base to distinguish two basic courses: "consumer" approach and "financial approach". Implementation of the Spearman's rank correlation coefficient between countries' brands evaluations based on the "consumer" approach enables to distinguish its main disadvantages while taking into account the macroeconomic stability. To analyze country's brand impact on the macroeconomic stability, "financial approach" is suggested to be used. It is based on the objective parameters use, defined by the principle components method.
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views

Ukraine Ukraine
244
United Kingdom United Kingdom
787
United States United States
525
Unknown Country Unknown Country
16

Downloads

Ukraine Ukraine
524
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Liulov_nats_ekonomika.pdf 173,19 kB Adobe PDF 535

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.