Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68999
Title: Методологічні засади формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингу
Other Titles: Методологические основы формирования механизма управления конкурентоспособностью предприятий на началах инновационного маркетинга
The methodological principles of the formation mechanism of enterprises competitiveness based on innovative marketing
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Nahornyi, Yevhen Ihorovych 
Keywords: конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
підприємство
предприятие
enterprise
інноваційний маркетинг
инновационный маркетинг
innovative marketing
Issue Year: 2018
Publisher: Луцький національний технічний університет
Citation: Ілляшенко, С.М. Методологічні засади формування механізму управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах інноваційного маркетингу [Текст] / С.М. Ілляшенко, Є.О. Голишева, Є.І. Нагорний // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (5 жовтня 2018 р). – Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 160-162.
Abstract: Сформовано комплекс завдань, розв’язання яких дозволить вітчизняним товаровиробникам ефективно управляти їх конкурентоспроможністю, що в свою чергу, дасть можливість успішно просувати їх продукцію на вітчизняний і зарубіжні ринки, посилювати свої ринкові позиції, знизити ринкові ризики, у перспективі зайняти позиції лідера на обраних цільових ринках, забезпечити умови розвитку української економіки в цілому.
Сформирован комплекс задач, решение которых позволит отечественным товаропроизводителям эффективно управлять их конкурентоспособностью, что в свою очередь, позволит успешно продвигать их продукцию на национальный и зарубежные рынки, усиливать свои рыночные позиции, снизить рыночные риски, в перспективе занять позиции лидера на выбранных целевых рынках, обеспечит условия развития украинской экономики в целом.
Formed complex challenges that will allow the domestic producers to effectively manage their competitiveness, which in turn, will successfully promote their products on the national and foreign markets, enhance their market position, reduce the market risks in the long term to take a leading position in selected target markets, will provide conditions for the development of the Ukrainian economy in General.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68999
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other18
Downloads
Other24


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
illiashenko_Golisheva_Nagorniy.pdf288.05 kBAdobe PDF24Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.