Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 35
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena Volodymyrivna Article 815682033 871192316
2006 Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Солдаєва, Євгенія Сергіївна; Солдаева, Евгения Сергеевна; Soldaieva, Yevheniia Serhiivna Article 225838816 817849494
2014 Criteria of enterprise marketing service base forming Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кyrychenko, T.V. Article 1148046348 -469570912
2008 Маркетингове дослідження ринку приміських пасажирських перевезень Сумської області Bilovodska, Olena Anatoliivna; Сухонос, Ю.І. Article 179016040 54666900
2008 Теоретичні засади маркетингової взаємодії між учасниками каналу розподілу інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 582045148 -911367869
2016 Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Клісіньскі, Я.С.; Молибог, М.А. Article 575151167 1265057472
2013 Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коваленко, Я.А. Article 23170118 19769772
2017 Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1838711316 -934188242
2015 Особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Корінченко, Д.В. Article 37127692 129084512
2012 Теоретико-методичні засади створення бренда міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Article -1693280036 1994820652