Search


Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 135
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Country’s Brand and Corruption Level: Cointegration Analysis Milova, T.; Troshkina, K.; Horlov, Y.; Dobkowski, J. Article 1894595961 -1424219581
2018 Державна підтримка українського експорту: стан та напрямки розвитку Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Макаренко, Т.Ю. Article -1403733491 -482637387
2018 Підвищення конкурентоспроможності закладів громадського харчування у Сумському регіоні Opanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Mashyna, Yuliia Pavlivna; Шульга, К.О. Article -1769551417 -1878414560
2018 Управління конкурентоспроможністю як елемент стратегічного розвитку підприємства Kotenko, Stanislav Ihorovych; Kotenko, Stanislav Ihorovyc; Педченко, Н.С. Article 632176 774216
2018 The essence of retail and development of retail banking innovative mechanisms in Ukraine Kuznyetsova, A.; Kozmuk, N.; Zherebylo, I.; Sydorova, O.; Zvarych, M. Article 162671160 164624768
2018 National brand as a marketing determinant of macroeconomic stability Liulov, Oleksii Valentynovych; Chygryn, Olena Yuriivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 77495668 -1141985482
2017 Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки Liulov, Oleksii Valentynovych Article 1682958118 764410323
2017 Competitiveness and innovation performance of regions in Slovak republic Ivanova, E.; Kordos, M. Article -1118030040 -1485171163
2017 Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 74588640 39748122
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 112554145 124000998
2017 Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємств Панас, Я.В. Article 9966559 4049625
2017 Удосконалення структури національного виробництва України як чинник позитивних змін у зовнішній торгівл Козяк, В.Д.; Пирч, М.І.; Лех, І.А. Article 1378336 1452367
2017 Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 49377710 118123121
2017 Specifics of price marketing controlling and pricing of products with small and medium-sized family enterprises Říhová, L.; Havlíček, K. Article 707158877 887491150
2017 Transparency as competitive advantage of innovation driven companies Zakutnia, Alona Oleksandrivna; Hayriyan, A. Article 177960077 5803503
2017 The Relationship Between the Tax Burden and Financing Public Services: A Comparison of Ukraine and European Countries Samusevych, Yaryna Valentynivna; Shamaelh, A. Article 402188242 -1613934333
2016 The attitude of Czech companies towards design – comparative study of 2012 and 2014 Kramoliš, J. Article 494330485 529547358
2016 Research preconditions of Ukrainian chemical industry modernization based on the assessment competitiveness of its potential Shevtsova, A.Z.; Braslavska, O.V. Article 1232326992 1326570244
2016 Формування конкурентної галузевої структури підприємства з врахуванням кон’юнктури на ринку агропродовольчої продукції Данько, Ю.І. Article 690510749 357028790
2016 Розробка процесів бізнес-моделювання виробничих та збутових підприємств в умовах Третьої промислової революції Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Kubatko, Oleksandra Viktorivna; Кальченко, С.О.; Марченко, Т.В. Article 2014071472 323056820