Search


Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (97)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2011Системи контролю виробничих процесів в ринкових умовахКомарницький, Б.М.Article429415
2011Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємствіКомарницький, Ігор Михайлович; Комарницкий, Игорь Михайлович; Komarnitsky, Ihor Myhailovych; Цар, Галина Василівна; Цар Цар, Галина Васильевна; Tsar, Halyna VasylivnaArticle413514
2011Науково-методичний підхід до визначення зони допустимих значень зміни структури капіталу підприємстваTelizhenko, Oleksandr Mykhailovych; Baistriuchenko, Nataliia OlehivnaArticle272933
2011Мотиваційна складова інвестування у людський капіталЗахарова, Оксана Володимирівна; Захарова, Оксана Владимировна; Zakharova, Oksana Volodymyrivna; Стернійчук, Марина Анатоліївна; Стернийчук, Марина Анатольевна; Sterniychuk, Maryna AnatoliivnaArticle231290
2010Энергоэффективность как фактор повышения экономического уровня предприятияMelnyk, Leonid Hryhorovych; Шевцов, С.В.Article268513
2010Архітектура індикаторів екологічної спрямованості розвитку підприємстваПопова, О.Ю.Article146328
2009Оцінка якості функціонування організаційного забезпечення інноваційного розвитку підприємстваKarpishchenko, Oleksandr OleksiiovychArticle222180
2009Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством на засадах концепції інноваційного маркетингуBozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Nataliia SerhiivnaArticle262720
2009Науково-понятiйний апарат реiнжинiрингу бiзнес-процесiв пiдприємстваTaraniuk, Leonid MykolaiovychArticle236978
2009Теоретико-методичні підходи до оцінки ефектів від впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на промисловому підприємствіZakharov, Ihor Victorovych; Zakharov, Ihor Viktorovych; Антонюк, Сергій Валерійович; Антонюк, Сергей Валерьевич; Antoniuk, Serhii ValeriiovychArticle234442
2009Формування переліку інструментів для управління інформацією середовища функціонування автотранспортної організаціїVlasenko, Dmytro OleksandrovychArticle205127
2009Классификация подходов эффективности маркетингаСоколова, Л.В.; Верясова, Г.М.Article190494
2009Методические основы анализа этических аспектов в экономических отношениях предприятия (на примере ОАО "СНПО им. М.В. Фрунзе")Korobets, Olena MykhailivnaArticle181170
2007Комплексна система соціо-еколого-економічних показників моніторингу ресурсозбереження на підприємствіSotnyk, Iryna MykolaivnaArticle227197
2007Модель технологического конфликта в организационной структуре управления предприятияДемьяненко, А.В.Article201158
2007Інноваційна модель гнучкого ціноутворення при реалізації стратегії інтенсивного розвитку підприємстваПляскіна, А.І.Article153231
2005Теорія фірми: неокласичний підхідKrapyvnyi, Ivan VasylovychArticle3951785