Search


Clear search fields
Add filters:

Use filters to refine the search results.

Item hits: (95)
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2019The Formation and Development of Tourist Clusters: Case of Poland and ArmeniaSahakyan, M.; Suvaryan, A.; Borkowska-Niszczota, M.; Szymanska, E.Article168
2019The Implementation of Corporate Social and Environmental Responsibility Practices into Competitive Strategy of the CompanyChortok, Yuliia Volodymyrivna; Hakobyan, N.; Khachatryan, A.; Vardanyan, N.Article2633
2018National brand as a marketing determinant of macroeconomic stabilityLiulov, Oleksii Valentynovych; Chyhryn, Olena Yuriivna; Pimonenko, Tetiana VolodymyrivnaArticle2624
2018Підвищення конкурентоспроможності закладів громадського харчування у Сумському регіоніOpanasiuk, Yuliia Anatoliivna; Mashyna, Yuliia Pavlivna; Шульга, К.О.Article2512
2018The essence of retail and development of retail banking innovative mechanisms in UkraineKuznyetsova, A.; Kozmuk, N.; Zherebylo, I.; Sydorova, O.; Zvarych, M.Article65
2018Державна підтримка українського експорту: стан та напрямки розвиткуTaraniuk, Leonid Mykolaiovych; Макаренко, Т.Ю.Article4237
2017Competitiveness and innovation performance of regions in Slovak republicIvanova, E.; Kordos, M.Article4675
2017Specifics of price marketing controlling and pricing of products with small and medium-sized family enterprisesŘíhová, L.; Havlíček, K.Article1314
2017Удосконалення структури національного виробництва України як чинник позитивних змін у зовнішній торгівлКозяк, В.Д.; Пирч, М.І.; Лех, І.А.Article1856
2017Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємствПанас, Я.В.Article5844
2017Transparency as competitive advantage of innovation driven companiesZakutnia, Alona Oleksandrivna; Hayriyan, A.Article69124
2017The Relationship Between the Tax Burden and Financing Public Services: A Comparison of Ukraine and European CountriesSamusevych, Yaryna Valentynivna; Shamaelh, A.Article4554
2017Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільностіLiulov, Oleksii ValentynovychArticle1419
2017Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економікиLiulov, Oleksii ValentynovychArticle97
2017Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільностіLiulov, Oleksii ValentynovychArticle710
2017Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільністьLiulov, Oleksii ValentynovychArticle1523
2016Prospects for compilation integrated reporting credit unionsGritsenko, O.I.Article5824
2016The connection of strategic and operation activity in achieving of enterprise's effectivenessPolyanska, A.S.; Kushlyk, O.Yu.Article4744
2016The attitude of Czech companies towards design – comparative study of 2012 and 2014Kramoliš, J.Article3233
2016Research preconditions of Ukrainian chemical industry modernization based on the assessment competitiveness of its potentialShevtsova, A.Z.; Braslavska, O.V.Article5830