Search


Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 35
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Оцінювання постачальників у логістичних (дистрибуційних) каналах комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 72886218 60031071
2017 Маркетингова політика розподілу та збуту: дослідження сутності, ролі та значення Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -2046681400 -934188242
2016 Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Клісіньскі, Я.С.; Молибог, М.А. Article 482044487 1078844112
2016 Економічні відносини в регіональних системах управління: державно-приватне партнерство Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 109607326 139458030
2016 Development of the enterprise distribution system taking into account the regional logistics potential Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -324633540 -855070655
2015 Особливості маркетингової політики розподілу в Інтернет-середовищі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Корінченко, Д.В. Article 37127692 129084509
2015 Оптимізація торгової площі підприємства на основі логістичного підходу як засіб раціоналізації ресурсного забезпечення Bilovodska, Olena Anatoliivna; Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna Article 63480048 205281724
2014 Criteria of enterprise marketing service base forming Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кyrychenko, T.V. Article 1148046348 -469570912
2013 Управління маркетинговими ресурсами в умовах інноваційного розвитку вітчизняних підприємств Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коваленко, Я.А. Article 23170118 19769772
2013 Оцінка логістичного аутсорсингу інноваційно активного підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna; Латунова, Д.А. Article 18643119 38187646
2013 Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 15582070 11966909
2012 Теоретико-методичні засади створення бренда міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Article -1693280036 1994820652
2012 Стратегічний підхід до формування бренда міста (на прикладі м. Сум) Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Article -1292194072 -1648709478
2012 Маркетинговое исследование влияния инноваций в упаковке на сознание потребителей Bilovodska, Olena Anatoliivna; Михайленко, Дарья Александровна Article 25998570 13752501
2012 Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article -807052075 -1481643985
2011 Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 73147557 -905866842
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article -2090322106 1461075518
2010 Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena Volodymyrivna Article 815682033 871192316
2010 Порівняльний аналіз та удосконалення теоретико-методичних підходів до оцінки стратегій великих підприємств на ринках з інтенсивною конкуренцією Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1972401546 457936194
2010 Урахування суб’єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 26301318 34135758