Search



Clear search fields
Showing results 1 to 7 of 7
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2024 Approaches to the formation of a system of evaluation indicators for analysing the effectiveness of the commercialisation chain Khomenko, Liliia Mykolaivna; Reshetniak, Yaroslav Viacheslavovych Article 17 1
2019 Marketing and Management of Credit Portfolio of a Commercial Bank: Data of Economic and Statistical Analysis of Basic Parameters of Credit Tykhenko, Volodymyr Serhiiovych; Andros, S.; Novak-Kalyayeva, L. Article 541447355 -2049417105
2017 Marketing audit of innovation activity of enterprises: theoretical and methodical approach Balyk, U.; Kolisnyk, M. Article 572356784 608614066
2017 Еfficiency of marketing communications in banks Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Radchenko, O.; Palienko, M. Article 9080159 1038830327
2014 To the question of effective marketing innovation and investment projects choice in the engineering industry Sokolova, L.V.; Veriasova, G.M.; Sokolov, O.Y. Article 755677561 286383497
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 240819060 153937254
2013 Аналіз ефективності економічного прикордонного співробітництва України на прикладі Сумської області та місце маркетингу інновацій у ньому Frolov, Serhii Mykhailovych; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Oliinyk, Viktor Mykhailovych Article -221419416 -843835284