Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки Liulov, Oleksii Valentynovych Article 1682958118 764410323
2017 Competitiveness and innovation performance of regions in Slovak republic Ivanova, E.; Kordos, M. Article -1118030040 -1485171163
2017 Маркетингові інструменти забепечення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 74588640 39748122
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 112554145 124000998
2017 Модель упровадження контролінгу інноваційної діяльності в практику господарювання промислових підприємств Панас, Я.В. Article 9966559 4049625
2017 Удосконалення структури національного виробництва України як чинник позитивних змін у зовнішній торгівл Козяк, В.Д.; Пирч, М.І.; Лех, І.А. Article 1378336 1452367
2017 Маркетинговий підхід до формування іміджу країни: основні детермінанти впливу та драйвери покращення макроекономічної стабільності Liulov, Oleksii Valentynovych Article 49377710 118123121
2017 Specifics of price marketing controlling and pricing of products with small and medium-sized family enterprises Říhová, L.; Havlíček, K. Article 707158877 887491150
2017 Transparency as competitive advantage of innovation driven companies Zakutnia, Alona Oleksandrivna; Hayriyan, A. Article 177960077 5803503
2017 The Relationship Between the Tax Burden and Financing Public Services: A Comparison of Ukraine and European Countries Samusevych, Yaryna Valentynivna; Shamaelh, A. Article 402188242 -1613934333