Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70722
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості та значення маркетингового аудиту на промислових підприємствах
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Макаренко, Є.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
Keywords маркетинговий аудит
маркетинговый аудит
marketing audit
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2018
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70722
Publisher Харківський державний університет харчування та торгівлі; Видавництво Іванченка І.С.
License
Citation Сигида, Л.О. Особливості та значення маркетингового аудиту на промислових підприємствах [Текст] / Л.О. Сигида, Є.В. Макаренко // Фінансові механізми сталого розвитку України: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 жовтня 2018 р. / редкол.: О.І. Черевко [та ін.]. – Х.: ХДУХТ; Видавництво Іванченка І. С., 2018. – С. 375-376.
Abstract Маркетинговий аудит є ключовим механізмом регулювання та контролю діяльності підприємства. Ця процедура дає можливість вчасно виявити нечітко визначені цілі чи неефективну стратегію, виправити недоліки в різних сферах діяльності підприємства. Тому аудит справедливо вважається основою ефективної діяльності підприємств та впровадження до неї стратегічних змін.
Маркетинговый аудит является ключевым механизмом регулирования и контроля деятельности предприятия. Эта процедура дает возможность вовремя выявить нечетко определеные цели или неэффективную стратегию, исправить недостатки в различных сферах деятельности предприятия. Поэтому аудит справедливо считается основой эффективной деятельности предприятий и внедрения в нее стратегических изменений.
Marketing audit is a key mechanism for regulating and controlling the activities of an enterprise. This procedure allows timely detection of unclear goals or ineffective strategy, correcting deficiencies in different areas of the enterprise. Therefore, the audit is fairly considered as the basis for the effective operation of enterprises and the introduction of strategic changes to it.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
1
Greece Greece
1
Ireland Ireland
2430
Lithuania Lithuania
1
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
33265
United Kingdom United Kingdom
16818
United States United States
99609
Unknown Country Unknown Country
33264

Downloads

Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
99609
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
185391
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Audyt_Syhyda.pdf 128,8 kB Adobe PDF 285006

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.