Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/73221
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мовні ігри на заняттях з іноземної мови
Authors Гузакова, Ю. О.
ORCID
Keywords мовні ігри
языковые игры
language games
рольові ігри
ролевые игры
role-playing games
мотивація
мотивация
motivation
методи викладання
методы преподавания
teaching methods
навчальна діяльність
учебная деятельность
learning activities
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/73221
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Гузакова, Ю.О. Мовні ігри на заняттях з іноземної мови [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра; спец.: 6.020303 – філологія / Ю.О. Гузакова; наук. керівник Н.В. Таценко. – Суми: СумДУ, 2019. – 33 с.
Abstract У бакалаврській роботі розглянуто основні особливості інтеграції ігрових елементів при вивченні іноземних мов студентами вищого навчального закладу. Ми на практиці перевірили і довели, що використання ігор під час навчання позитивно впливає на взаємодію вчителя та аудиторії, допомагає створити позитивну та спокійну атмосферу, підвищує ефективність засвоєння матеріалу та дозволяє зменшити або й зовсім позбутися тривожності під час вивчення іноземної мови
В бакалаврской работе рассмотрены основные особенности интеграции игровых элементов при изучении иностранных языков студентами высшего учебного заведения. Мы на практике проверили и доказали, что использование игр при обучении положительно влияет на взаимодействие учителя и аудитории, помогает создать позитивную и спокойную атмосферу, повышает эффективность усвоения материала и позволяет уменьшить или вовсе избавиться тревожности при изучении иностранного языка
In this bachelor's thesis, the main features of the integration of game elements in the study of foreign languages by students of higher educational institutions are explored. We have in practice tested and proved that the use of games during the training positively affects the interaction of the teacher and the audience, helps to create a positive and calm environment, increases the efficiency of material absorption and reduces or completely eliminates Foreign Language Learning Anxiety
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

China China
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
1
Greece Greece
4924
Ireland Ireland
65360
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1230
Singapore Singapore
17401692
Ukraine Ukraine
6074754
United Kingdom United Kingdom
3102727
United States United States
34803384
Unknown Country Unknown Country
6074749

Downloads

Austria Austria
67528848
Canada Canada
591983
China China
1
Czechia Czechia
34803396
Denmark Denmark
1
Estonia Estonia
1
Finland Finland
822610
France France
822599
Germany Germany
34803377
Gibraltar Gibraltar
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
34803382
Israel Israel
1
Japan Japan
822566
Kyrgyzstan Kyrgyzstan
1
Lithuania Lithuania
361312
Netherlands Netherlands
17401691
Norway Norway
34803377
Poland Poland
34803378
Portugal Portugal
1
Romania Romania
67528829
Russia Russia
17401687
Slovakia Slovakia
822534
Spain Spain
1
Sweden Sweden
822625
Switzerland Switzerland
1
Turkey Turkey
822539
Ukraine Ukraine
67528847
United Kingdom United Kingdom
67528827
United States United States
67528850
Unknown Country Unknown Country
67528858

Files

File Size Format Downloads
Huzakova_bac_rob.pdf 898,15 kB Adobe PDF 619882125

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.