Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74052
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики
Authors Letunovska, Nataliia Yevhenivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Keywords маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing research
товар-інновація
товар-инновация
product innovation
товарна інноваційна політика
товарная инновационная политика
product innovation policy
промислове виробництво
промышленное производство
industrial production
машинобудування
машиностроение
engineering
Type Article
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74052
Publisher Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
License
Citation Летуновська, Н.Є. Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики [Текст] / Н.Є. Летуновська, Л.О. Сигида // Бізнес-інформ. - 2019. - №4. - С. 97-105.
Abstract У статті авторами доведено, що маркетингові дослідження є невід’ємною складовою підвищення конкурентоспроможності суб’єктів господарювання, зокрема для тих, які працюються на промисловому ринку. Зазначено, що традиційні форми ринкових досліджень поступово втрачають свою актуальність, тому все більшу популярність набувають нестандартні, осучаснені підходи до проведення ринкового аналізу. Новітня класифікація маркетингових досліджень наведена в статті. Крім того, у рамках даної роботи здійснено класифікацію товарів-інновацій з наданням прикладів підприємств, які виробляють таку продукцію на українському ринку. Авторами розроблена матриця, що дає можливість наочно з’ясувати роль маркетингових досліджень при виведенні на ринок нової чи удосконаленої продукції для різних сегментів ринку. Перелічені особливості реалізації маркетингових досліджень на ринку В2В. У ході реалізованого на практиці маркетингового дослідження в сфері виробництва машинобудівної продукції побудована карта консенсусу очікувань споживача та можливостей виробника з виділенням проблемних зон для подальшого розвитку параметрального наповнення товарних одиниць.
В статье авторами доказано, что маркетинговые исследования являются неотъемлемой составляющей повышения конкурентоспособности субъектов хозяйствования, в частности для тех, которые работают на промышленном рынке. Отмечено, что традиционные формы рыночных исследований постепенно теряют свою актуальность, поэтому все большую популярность приобретают нестандартные, осовремененные подходы к проведению рыночного анализа. Новейшая классификация маркетинговых исследований приведена в статье. Кроме того, в рамках данной работы проведена классификация товаров-инноваций с предоставлением примеров предприятий, которые производят такую продукцию на украинском рынке. Авторами разработана матрица, которая дает возможность наглядно определить роль маркетинговых исследований при выведении на рынок новой или усовершенствованной продукции для разных сегментов рынка. Перечислены особенности реализации маркетинговых исследований на рынке В2В. В ходе реализованного на практике маркетингового исследования в сфере производства машиностроительной продукции построена карта консенсуса ожиданий потребителей и возможностей производителя с выделением проблемных зон для дальнейшего развития параметрального наполнения товарных единиц.
In the article, authors have proved that marketing research is an integral part of increasing the competitiveness of business entities, in particular for those which work in the industrial market. It is noted that traditional forms of market research are gradually losing their relevance, therefore non-standard, time-consuming approaches to market analysis are becoming increasingly popular. The latest classification of marketing research is given in the article. In addition, within the framework of this work, the classification of goods-innovations was conducted with the provision of examples of enterprises that produce such products on the Ukrainian market. The authors have developed a matrix that gives an opportunity to clearly identify the role of marketing research when introducing new or improved products to the market for different segments. The peculiarities of marketing researches realization on the B2B market are listed. In the course of the marketing research realized in practice in the sphere of production of mechanical engineering products, a consensus map of expectations of consumers and opportunities of the manufacturer with the allocation of problem areas for the further development of the parametric filling of commodity units has been constructed.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
889
United Kingdom United Kingdom
3676
United States United States
2747
Unknown Country Unknown Country
35

Downloads

Ukraine Ukraine
7351
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7351
Unknown Country Unknown Country
888

Files

File Size Format Downloads
Letunovska_Syhyda.pdf 306,54 kB Adobe PDF 15591

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.