Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74851
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Створення торговельної марки фірми з пошиття одягу
Other Titles Creating a brand of sewing firm
Authors Ващенко, Р.Б.
Keywords торговельна марка
торговая марка
trademark
бренд
brand
реклама
advertising
ROZMOVA
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2019
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/74851
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Ващенко, Р.Б. Створення торговельної марки фірми з пошиття одягу [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / Р.Б. Ващенко; наук. керівник С.М. Ілляшенко. - Суми: СумДУ, 2019. – 66 с.
Abstract Робота викладена на 65 сторінках, зокрема містить 6 рисунківі 1 таблиця, список цитованої літератури 17 джерел та 13 додатків. Мета роботи полягала у визначенні основних способів та межанізмів створення торговельної марки фірми з пошиття одягу та засобів для іі популяризації і просування на ринку. Під час виконання роботи використовувалися маркетингові інструмснти для Визначення сильних сторін торговельних марок. Актуальність роботи заключається в тому, що ринок легкої промисловості України у сфері пошиття одягу стрімко розвивається. Знання процесів стнорсння та розвитку торговельних марок допомагає популяризувати "made in Ukraine" – товари для широкої аудиторії потенційних покупців.
Работа изложена на 65 страницах, в частности содержит 6 рисункиви 1 таблица, список цитируемой литературы 17 источников и 13 приложений. Цель работы заключалась в определении основных способов и межанизмив создания торговой марки фирмы по пошиву одежды и средств для ИИ популяризации и продвижения на рынке. Во время выполнения работы использовались маркетинговые инструмснты для Определение сильных сторон торговых марок. Актуальность работы заключается в том, что рынок легкой промышленности Украина в сфере пошива одежды стремительно развивается. Знание процессов стнорсння и развития торговых марок помогает популяризировать "made in Ukraine" - товары для широкой аудитории потенциальных покупателей.
The work is spread over 65 pages, including 6 figures and 1 table, References 17 sources and 13 annexes. The purpose of the work was to identify the main ways and ways to create the brand of a firm for sewing clothes and tools for their promotion and promotion on the market. Marketing tools were used during the work Identifying Strengths of Trademarks. The urgency of the work is that the market is light industry Ukraine in the field of tailoring is developing rapidly. Knowledge of the processes of distress and brand development helps to promote "made in Ukraine" - products for a wide audience of potential buyers.
Appears in Collections: Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1100
United Kingdom United Kingdom
550
United States United States
275
Unknown Country Unknown Country
22

Downloads

Ukraine Ukraine
149
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Vashchenko_trademark.pdf 279,49 MB Adobe PDF 154

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.