Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств |
Інші назви |
Проблемы повышения результативности инновационной деятельности отечественных промышленных предприятий Problems of increasing the efficiency of innovation activities of domestic industry |
Автори |
Нагорний, Євген Ігорович
![]() Тєлєтов, Олександр Сергійович ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-0756-8398 http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Ключові слова |
інноваційна діяльність інноваційна активність інноваційний цикл розробки товару маркетингове тестування инновационная деятельность инновационная активность инновационный цикл разработки товара маркетинговое тестирование innovative activity innovative innovation cycle developing products marketing test |
Вид документа | Стаття |
Дати випуску | 2010 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783 |
Видавець | Видавництво НТУУ КПІ |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Нагорний, Є.І. Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств [Текст]/ Є.І. Нагорний, О.С. Тєлєтов // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». Збірник наукових праць. - 2010. - №7. - С. 230-235. |
Короткий огляд (реферат) |
У статті наведені основні показники інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств, досліджені причини, що стримують і спонукають до інноваційної діяльності. Авторами пропонується процедура маркетингового тестування, що має стати інструментом підвищення результативності інноваційної діяльності. Порушено основні проблеми, які вирішує дана процедура.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783 В статье приведены основные показатели инновационной деятельности отечественных промышленных предприятий, исследованные причины, которые сдерживают и побуждают к инновационной деятельности. Авторами предлагается процедура маркетингового тестирования, которая должна стать инструментом повышения результативности инновационной деятельности. Нарушены основные проблемы, которые решает данная процедура При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783 The article presents the main indicators of innovation activity of domestic industry examined the reasons that hinder and encourage innovation. The authors proposed market testing procedure that has become a tool for enhancing the effectiveness of innovation. Violations of fundamental problems that face this process When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783 |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

6884735

1

1

307

1

1

133366

1

1

1

27

50132399

1

2

420619

41041665

299142725

825834
Downloads

420611

3

308

1

1

1

8

1

50132401

475

2472732
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
nagorniykievkpi2010.PDF | 154.44 kB | Adobe PDF | 53026542 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.