Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
Інші назви Проблемы повышения результативности инновационной деятельности отечественных промышленных предприятий
Problems of increasing the efficiency of innovation activities of domestic industry
Автори Нагорний, Євген Ігорович  
Тєлєтов, Олександр Сергійович  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Ключові слова інноваційна діяльність
інноваційна активність
інноваційний цикл розробки товару
маркетингове тестування
инновационная деятельность
инновационная активность
инновационный цикл разработки товара
маркетинговое тестирование
innovative activity
innovative
innovation cycle developing products
marketing test
Вид документа Стаття
Дати випуску 2010
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783
Видавець Видавництво НТУУ КПІ
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Нагорний, Є.І. Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств [Текст]/ Є.І. Нагорний, О.С. Тєлєтов // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». Збірник наукових праць. - 2010. - №7. - С. 230-235.
Короткий огляд (реферат) У статті наведені основні показники інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств, досліджені причини, що стримують і спонукають до інноваційної діяльності. Авторами пропонується процедура маркетингового тестування, що має стати інструментом підвищення результативності інноваційної діяльності. Порушено основні проблеми, які вирішує дана процедура. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783
В статье приведены основные показатели инновационной деятельности отечественных промышленных предприятий, исследованные причины, которые сдерживают и побуждают к инновационной деятельности. Авторами предлагается процедура маркетингового тестирования, которая должна стать инструментом повышения результативности инновационной деятельности. Нарушены основные проблемы, которые решает данная процедура При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783
The article presents the main indicators of innovation activity of domestic industry examined the reasons that hinder and encourage innovation. The authors proposed market testing procedure that has become a tool for enhancing the effectiveness of innovation. Violations of fundamental problems that face this process When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
6884735
Denmark Denmark
1
EU EU
1
Germany Germany
307
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
133366
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Puerto Rico Puerto Rico
1
Russia Russia
27
Singapore Singapore
50132399
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
United Kingdom United Kingdom
420619
United States United States
41041665
Unknown Country Unknown Country
299142725
Україна Україна
825834

Downloads

China China
420611
France France
3
Germany Germany
308
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
8
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
50132401
Unknown Country Unknown Country
475
Україна Україна
2472732

Files

Файл Розмір Формат Downloads
nagorniykievkpi2010.PDF 154.44 kB Adobe PDF 53026542

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.