Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств
Other Titles Проблемы повышения результативности инновационной деятельности отечественных промышленных предприятий
Problems of increasing the efficiency of innovation activities of domestic industry
Authors Nahornyi, Yevhen Ihorovych  
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-0756-8398
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords інноваційна діяльність
інноваційна активність
інноваційний цикл розробки товару
маркетингове тестування
инновационная деятельность
инновационная активность
инновационный цикл разработки товара
маркетинговое тестирование
innovative activity
innovative
innovation cycle developing products
marketing test
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783
Publisher Видавництво НТУУ КПІ
License
Citation Нагорний, Є.І. Проблеми підвищення результативності інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств [Текст]/ Є.І. Нагорний, О.С. Тєлєтов // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». Збірник наукових праць. - 2010. - №7. - С. 230-235.
Abstract У статті наведені основні показники інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств, досліджені причини, що стримують і спонукають до інноваційної діяльності. Авторами пропонується процедура маркетингового тестування, що має стати інструментом підвищення результативності інноваційної діяльності. Порушено основні проблеми, які вирішує дана процедура. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783
В статье приведены основные показатели инновационной деятельности отечественных промышленных предприятий, исследованные причины, которые сдерживают и побуждают к инновационной деятельности. Авторами предлагается процедура маркетингового тестирования, которая должна стать инструментом повышения результативности инновационной деятельности. Нарушены основные проблемы, которые решает данная процедура При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783
The article presents the main indicators of innovation activity of domestic industry examined the reasons that hinder and encourage innovation. The authors proposed market testing procedure that has become a tool for enhancing the effectiveness of innovation. Violations of fundamental problems that face this process When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/7783
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
China China
6884735
Denmark Denmark
1
EU EU
1
Germany Germany
307
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
133366
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Puerto Rico Puerto Rico
1
Russia Russia
27
Singapore Singapore
50132399
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
825834
United Kingdom United Kingdom
420619
United States United States
41041665
Unknown Country Unknown Country
825833

Downloads

China China
420611
France France
3
Germany Germany
308
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
2472732
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
50132401
Unknown Country Unknown Country
475

Files

File Size Format Downloads
nagorniykievkpi2010.PDF 154.44 kB Adobe PDF 53026542

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.