Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9027
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Еволюція задач маркетингу на різних етапах еволюції компанії
Authors Робул, Ю.В.
ORCID
Keywords організаційні зміни
организационные изменения
organizational changes
маркетингова орієнтація
маркетинговая ориентация
marketing orientation
життєвий цикл корпорації
жизненный цикл корпорации
corporate life cycle
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9027
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Робул, Ю.В. Еволюція задач маркетингу на різних етапах еволюції компанії [Текст] / Ю.В. Робул // Механізм регулювання економіки. — 2010. — №3, Т.2. — С. 158-164.
Abstract В межах концепції управління організаційними змінами І. Адізеса розглядається відносна важливість і необхідність використання інструментів маркетингу для управління підприємством залежно від етапу життєвого циклу корпорації як такої. Показано, що незалежно від наявних економічних умов, впровадження маркетингового управління і розвиток маркетингової орієнтації можливі лише в тому випадку, коли організація переходить до етапу інституціонального розвитку – етапу другого народження. Органічні особливості попередніх етапів створюють об'єктивні перешкоди для активного розвитку маркетингової орієнтації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9027
В рамках концепции управления организационными изменениями И. Адизеса рассматривается относительная важность и необходимость использования инструментов маркетинга для управления предприятием в зависимости от этапа жизненного цикла, на котором находится компания. Показано, что независимо от экономических условий внедрение маркетингового управления и развитие маркетинговой ориентации возможны только в том случае, когда организация переходит на этап институционального развития – этап второго рождения. Органические особенности предшествующих этапов создают объективные препятствия для развития маркетинговой ориентации. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9027
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Brazil Brazil
1
China China
7
France France
1
Germany Germany
266
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
338224
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
7
Russia Russia
26
Singapore Singapore
1204353876
Spain Spain
2
Turkey Turkey
1634398
Ukraine Ukraine
145041636
United Kingdom United Kingdom
13790260
United States United States
-1886259545
Unknown Country Unknown Country
27561611

Downloads

Germany Germany
267
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
145041637
United Kingdom United Kingdom
13790263
United States United States
-1886259543
Unknown Country Unknown Country
27561612

Files

File Size Format Downloads
4.6 Робул.doc 205 kB Microsoft Word -1699865762

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.