Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9530
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові аспекти страхової діяльності
Authors Шумейко, В.М.
Токар, О.Л.
ORCID
Keywords страхові послуги
страхова діяльність
маркетингові аспекти
страховые услуги
страховая деятельность
маркетинговые аспекты
Type Article
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9530
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Шуменко, В.М. Маркетингові аспекти страхової діяльності [Текст] / В.М. Шуменко, О.Л. Токар // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №3, Т.2. - С. 92-97.
Abstract В статті розглянуто стан, проблеми та перспективи ринку страхових послуг в Україні. Показана необхідність посилення маркетингових зусиль для активізації залучення споживачів страхових послуг. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9530
В статье рассмотрено состояние, проблемы и перспективы ринка страховых услуг в Украине. Показана необходимость усиления маркетинговых усилий для активизации привлечения потребителей страховых услуг. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9530
Appears in Collections: Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation)

Views

Argentina Argentina
1
China China
3
Germany Germany
241
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
146491
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
13
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
908904
United Kingdom United Kingdom
466107
United States United States
12446323
Unknown Country Unknown Country
908903

Downloads

China China
7
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
242
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
2723649
United Kingdom United Kingdom
23309
United States United States
12446324
Unknown Country Unknown Country
1081

Files

File Size Format Downloads
17.pdf 170,14 kB Adobe PDF 15194620

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.