Гладенко, Ю.М.2014-10-292014-10-292013Гладенко, Ю. М. Маркетинг території як невід'ємна маркетингова складова антикризового менеджменту промислового підприємства [Текст] / Ю. М. Гладенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей VІI Міжнародної науково-практичної конференції, 26-28 вересня 2013 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ТОВ "ДД "Папірус", 2013. - С. 49-51.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37244Українська промисловість сьогодні знаходиться на межі вибору – бути конкурентоспроможною, як на території власної країни та за її межами або залишити світовий ринок назавжди. Явища неоколонізації, що спостерігаються в Україні сигналізують про невеликий термін, що залишається у вітчизняних промислових підприємств для включення у свої програми стратегічного розвитку антикризових заходів. Відкритість кордонів країні для більш якісних та розрекламованих товарів світових корпорацій створила низку перешкод для українських виробників у вигляді втрати лояльності постійних покупців. Український споживач отримує високоякісні товари закордонного виробництва, якість, зручність та сервісне обслуговування яких створювались роками у високо конкурентному середовищі.ukcneмаркетинг територіймаркетинг территорийmarketing of territoriesантикризовий менеджментантикризисный менеджментcrisis managementпромислове підприємствопромышленное предприятиеindustrial plantМаркетинг території як невід'ємна маркетингова складова антикризового менеджменту промислового підприємстваTheses