Мрачковський, О.О.2024-01-042024-01-042023Мрачковський О. О. Технологія розвитку сугестивної компетентності менеджерів торгівельних організацій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 053 – психологія / наук. кер. С. О. Ніколаєнко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 114 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94100Соціальний вплив виявляється в різних формах, проявах і механізмах. Серед різних видів психологічного впливу сугестивний є одним з фундаментальних і реалізується в процесі міжособистісного спілкування. Він є одним з найбільш універсальних явищ і пов'язаний із психікою людини. Тому, найважливішим засобом соціального впливу виступає психологічний вплив, який пронизує всі аспекти життя, незалежно від галузі діяльності, і може впливати на людину як свідомо, так і несвідомо. Сугестія, або впливове впливання на психіку та поведінку людини, важлива для менеджерів торгівельних організацій з кількох причин: підвищення продажів, покращення обслуговування клієнтів, адаптація до змін, побудова відносин, створення унікального досвіду.ukcneсугестіяменеджери торгових організаційсугестивна компетенціяmanagers of trade organizationssuggestionsuggestive competenceТехнологія розвитку сугестивної компетентності менеджерів торгівельних організаційMasters thesis