Смілянський, А.В.2021-02-032021-02-032020Смілянський А. В. Розроблення маркетингової стратегії проникнення на зовнішні ринки (на прикладі інтернет-магазину "Staff") : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. Ю. Сагер. Суми : Сумський державний університет, 2020. 47 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81858Об’єкт дослідження – виробник одягу та взуття стилю "streetwear", компанія "Staff". Мета роботи – на основі аналізу обраного підприємства, дослідження ринку легкої промисловості Білорусі розробити стратегію просування "Staff2 на новий ринок. Основними методами визначення заходів виходу на ринок та подальшого просування компанії є: аналіз діяльності «Staff», визначення переваг та недоліків, можливостей та особливостей просування, аналіз ринку легкої промисловості Білорусі, визначення потенційних конкурентів, аналіз конкурентоспроможності обраної компанії на новому ринку, створення стратегії та планування бюджету. Результати, отримані в роботі, містять теоретичні та практичні дані щодо можливостей та методів виходу на нові ринки, особливостей аналізу підприємств та вибору стратегії просування, та можуть бути використані як практичні рекомендації для підприємств легкої промисловості.ukcneмаркетингmarketingстратегія просуваннястратегия продвиженияpromotion strategyміжнародні ринкимеждународные рынкиinternational marketsлегка промисловістьлегкая промышленностьlight industryРозроблення маркетингової стратегії проникнення на зовнішні ринки (на прикладі інтернет-магазину "Staff")Masters thesis