Іванова, Тетяна ВолодимирівнаИванова, Татьяна ВладимировнаIvanova, Tetiana VolodymyrivnaНайчук, В.В.2013-06-072013-06-072013Найчук, В.В. Психологічні основи навчального процесу [Текст] / В.В. Найчук, Т.В. Іванова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, м. Суми, 19-20 квітня 2013 р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. — Суми : СумДУ, 2013. — Ч.3. — С. 145-147.0000-0002-9394-8858http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30782У психології розроблено кілька підходів до організації процесу засвоєння знань. Наприклад, Н.О. Менчинська та Д.Н. Богоявленський особливо детально досліджували роль в цьому аналітико-синтетичної діяльності, порівнянь, асоціацій, узагальнень, які спираються на конкретні дані, а також значення самостійного пошуку ознак понять, що засвоюються, та способів розв’язування нових типів завдань у процесі засвоєння. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30782ukcneнавчальний процесучебный процессeducational processПсихологічні основи навчального процесуTheses