Васильєва, Тетяна АнатоліївнаВасильева, Татьяна АнатольевнаVasylieva, Tetiana AnatoliivnaЛєонов, Сергій ВячеславовичЛеонов, Сергей ВячеславовичLieonov, Serhii ViacheslavovychКривич, Яна МиколаївнаКривич, Яна НиколаевнаKryvych, Yana Mykolaivna2012-01-252012-01-252011Васильєва Т.А. Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу / Т.А. Васильєва, С.В. Лєонов, Я.М. Кривич // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.1. - С. 160-171.2218-45110000-0002-3401-08780000-0003-0635-79780000-0001-5639-3008http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23907У статті розвинуто теоретико-методичні засади системного підходу при управлінні потенціалом інноваційного розвитку, а також формалізовано теоретичні засади структурно-логічної побудови комплексної системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23907В статье развиты теоретико-методические принципы системного подхода при управлении потенциалом инновационного развития, а также формализированы теоретические принципы структурно-логического построения комплексной системы управления потенциалом инновационного развития предприятий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23907Theoretical and methodological principles of a systematic approach during managing the potential of innovation development are developed in the article. Theoretical framework of structural and logical construction of the complex system of management of the potential of innovation development of enterprises is formalized. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23907ukcneсистемасвойствапринципыинновационный потенциалуправление инновационным потенциаломsystempropertiesprinciplesinnovative potentialmanagement of innovative potentialсистемавластивостіпринципиінноваційний потенціалінноваційним потенціаломКонцептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингуКонцептуальные основы формирования системы управления потенциалом инновационного развития предприятия, основанные на принципах маркетингаConceptual bases of formation of the system of management of innovation development potential of an enterprise on the principles of marketingArticle