Бочарова, Ю.Р.2021-10-262021-10-262021Бочарова Ю. Р. Оцінювання ефективності збутової діяльності підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. Ю. Сагер. Суми: Сумський державний університет, 2021. 44 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85887Сучасний ринок з кожним роком висуває все більше вимог до компаній, які хочуть успішно на ньому функціонувати. Величезне кількість конкурентів, постійно мінливі технології, що ростуть вимоги до якості, дизайну і функціональності товарів з боку споживачів - всі ці фактори змушують компанії приділяти особливу увагу процесам планування і стратегічного управління. Необхідний ретельний контроль над кожним етапом виробництва та реалізації продукції. Безсумнівно, щоб успішно розвиватися на ринку і отримувати прибуток, компанія повинна випускати конкурентоспроможну продукцію. Необхідно проводити такий продукт, який буде максимально задовольняти потреби покупців. Але тільки зробити такий продукт недостатньо. Необхідно продати його споживачеві. Збутова діяльність є одним з найважливіших етапів діяльності компанії і несе в собі багато труднощів і проблем. Потрібно визначити канали збуту, ціни, які будуть доступні споживачам, способи доставки і безліч інших важливих елементів. Організація системи збуту компанії є ключовою ланкою в розробці чітких правил і комерційних умов длявсіх каналів продажів.ukcneмаркетингова політикамаркетинговая политикаmarketing policyзбутова діяльністьсбытовая деятельностьsales activitiesефективністьэффективностьefficiencyсередовищесредаenvironmentОцінювання ефективності збутової діяльності підприємстваBachelous paper