Люльов, Олексій ВалентиновичЛюлев, Алексей ВалентиновичLiulov, Oleksii Valentynovych2018-09-212018-09-212017Люльов, О.В. Методичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економіки [Текст] / О.В. Люльов // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2017. - №4. - С. 154-159. - DOI: 10.21272/1817-9215.2017.4-20.0000-0002-4865-7306http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/68373В роботі проведений аналіз світового досвіду методів оцінки бренду країни, на основі якого виділено два базових напрямку: «споживчий» підхід, «фінансовий підхід». Застосування коефіцієнту рангової кореляції Спірмена між оцінками брендів країн заснованих на «споживчому» підході дозволив виділити основні його недоліки при фрахуванні макроекономічної стабільності. Запропоновано для аналізу впливу бренду країни на макроекономічну стабільність використовувати «фінансовий підхід» в основі якого покладено використання об’єктивних показників визначених методом головних компонент.The world's experience of the country's brand evaluation methods is analyzed in this research. It provides a base to distinguish two basic courses: "consumer" approach and "financial approach". Implementation of the Spearman's rank correlation coefficient between countries' brands evaluations based on the "consumer" approach enables to distinguish its main disadvantages while taking into account the macroeconomic stability. To analyze country's brand impact on the macroeconomic stability, "financial approach" is suggested to be used. It is based on the objective parameters use, defined by the principle components method.ukcneбренд країниконкурентоспроможністькоефіцієнт кореляціїбренд страныконкурентоспособностькоэффициент корреляцииcountry brandcompetitivenesscorrelation coefficientМетодичні основи оцінки впливу маркетингових інструментів на макроекономічну стабльність національної економікиArticle