Ілляшенко, Сергій МиколайовичИльяшенко, Сергей НиколаевичIlliashenko, Serhii Mykolaiovych2014-11-032014-11-032014Ильяшенко С. Н. Маркетинг знаний и его роль в обеспечении экономической безопасности предприятия / С.Н. Ильяшенко // Економічна безпека держави: стратегія, енергетика, інформаційні технології : монографія / [Мунтіян В. І., Прокопенко О. В., Петрушенко М. М. та ін.]; за наук. ред. д.т.н., проф. Лук’яненко С. О., к.е.н., доц. Караєвої Н. В. – К. : Видавництво ООО «Юрка Любченка», 2014. –– С. 109-116.0000-0001-5484-9788http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37374Показано, що маркетинг знань безпосередньо впливає на стан більшості складових економічної безпеки підприємства, виділені ці складові. Визначені й систематизовані основні завдання маркетингу знань стосовно до виділених складових економічної безпеки підприємства. Запропоновано методичні інструменти (як авторські, так і загальновідомі) для ефективного вирішення кожного з виділених завдань маркетингу знань. Окреслено роль маркетингу знань у забезпеченні економічної безпеки підприємства. Визначені взаємозв'язки (через елементи знань, актуалізація яких відбувається за допомогою маркетингу знань) інтелектуального капіталу й потенціалу інноваційного розвитку підприємства.Показано, что маркетинг знаний оказывает непосредственное влияние на состояние большинства составляющих экономической безопасности предприятия, выделены эти составляющие. Определены и систематизированы основные задачи маркетинга знаний применительно к выделенным составляющим экономической безопасности предприятия. Предложены методические инструменты (как авторские, так и общеизвестные) для эффективного решения каждой из выделенных задач маркетинга знаний. Очерчена роль маркетинга знаний в обеспечении экономической безопасности предприятия. Определены взаимосвязи (через элементы знаний, актуализация которых происходит с помощью маркетинга знаний) интеллектуального капитала и потенциала инновационного развития предприятия.It is shown that marketing of knowledge has a direct effect on the state of the majority of the components of economic safety of enterprise, are isolated these components. The basic tasks of marketing of knowledge by in connection with chosen component of economic safety of enterprise are determined and systematized. Are proposed systematic tools (both author's and well-known) for the effective solution of each of the chosen tasks of marketing of knowledge. The role of marketing of knowledge in providing of economic safety of enterprise is outlined. Are determined the interrelations (through the elements of the knowledge, whose updating it occurs with the aid of marketing of knowledge) of intellectual capital and potential of the innovation development of enterprise.rucneмаркетинг знаньмаркетинг знанийmarketing of the knowledgeекономічна безпека підприємстваэкономическая безопасность предприятияeconomic safety of the enterpriseМаркетинг знаний и его роль в обеспечении экономической безопасности предприятияМаркетинг знань і його роль у забезпеченні економічної безпеки підприємстваMarketing of knowledge and its role in providing of economic safety of the enterpriseArticle