Юхименко, Микола ПетровичЮхименко, Николай ПетровичYukhymenko, Mykola Petrovych2014-12-092014-12-092014Юхименко, М.П. Застосування структурно-логічних схем при викладанні інженерних дисциплін [Текс] / М.П. Юхименко // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей X Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 13–14 листопада 2014 р. – Суми : Сумський державний університет, 2014. – С. 124-125.0000-0002-1405-1269http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38077Структурування теоретичного матеріалу, насамперед інженерних дисциплін, переслідує дидактичну мету створення такої структури наукових знань, яка була б оптимальною з точки зору економії часу та раціонального засвоєння. При цьому важливо, що вивчення основних понять і структури дисципліни полегшує засвоєння окремих питань і сприяє становленню творчого мислення. Структурування навчального матеріалу, тобто об'єднання його за якимись ознаками в систему, дозволяє збільшити кількість інформації, утримуваної в короткочасній пам'яті того, кого навчають. Це стає особливо важливим для заочного, дистанційного навчання та екстернату.ukcneінженерні дисципліниинженерные дисциплиныengineering disciplineЗастосування структурно-логічних схем при викладанні інженерних дисциплінTheses