Гладенко, Ю.М.2015-11-242015-11-242015Гладенко, Ю.М. Роль маркетингу території в антикризовому менеджменті промислового підприємства [Текст] / Ю.М. Гладенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 45-46.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42864Україна, ратифікувавши Угоду про асоціацію з Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, стала на шлях впровадження європейських стандартів життя та забезпечення свого виходу на провідні позиції у світі.ukcneмаркетинг територіймаркетинг территорийmarketing of territoriesантикризовий менеджментантикризисный менеджментanticrisis managementпромислове підприємствопромышленное предприятиеindustrial enterpriseРоль маркетингу території в антикризовому менеджменті промислового підприємстваTheses