Ожійов, К.П.2020-02-182020-02-182019Ожійов, К.П. Удосконалення мотиваційної політики підприємства (на прикладі ТОВ IPStyle) [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра; спец.: 281 - публічне управління та адміністрування / К.П. Ожійов; наук. керівник В.М. Кислий. - Суми: СумДУ, 2019. - 76 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76477У роботі досліджено теоретико-методологічні засади управління мотиваційною політикою на патентно-юридичних підприємствах. У роботі проведено аналіз понять «мотивація» та «мотиваційна політика». Обґрунтована необхідність створення ефективної мотиваційної політики на підприємствах. Проаналізовано та узагальнено методологічні аспекти створення мотиваційної політки на підприємствах, а саме визначено основні етапи процесу здійснення управління мотиваційною політикою, наведено детальний опис механізму її функціонування та типову модель існування на підприємствах. Обґрунтована необхідність реорганізації існуючої мотиваційної політики та запропоновано комплекс заходів і стратегічних ініціатив з її формування на досліджуваному підприємстві.В работе исследованы теоретико-методологические основы управления мотивационной политикой на патентно-юридических предприятиях. В работе проведен анализ понятий «мотивация» и «мотивационная политика». Обоснована необходимость создания эффективной мотивационной политики на предприятиях. Проанализированы и обобщены методологические аспекты создания мотивационной политики на предприятиях, а именно определены основные этапы процесса осуществления управления мотивационной политикой, приведено подробное описание механизма ее функционирования и типичную модель существования на предприятиях. Обоснована необходимость реорганизации существующей мотивационной политики и предложен комплекс мер и стратегических инициатив по ее формированию на исследуемом предприятии.The theoretical and methodological foundations of the management of motivation policy at patent law firms are investigated. The paper analyzes the concepts of "motivation" and "motivational policy". The necessity to create an effective motivational policy in enterprises is substantiated. The methodological aspects of creating a motivational policy at enterprises are analyzed and summarized, namely, the main stages of the process of managing a motivational policy are determined, a detailed description of the mechanism of its functioning and a typical model of existence at enterprises are given. The necessity of reorganization of the existing motivational policy is substantiated and a set of measures and strategic initiatives for its formation at the studied enterprise is proposed.ukcneмотиваціямотивацияmotivationінтелектуальна власністьинтеллектуальная собственностьintellectual propertyмотиваційна політикамотивационная политикаmotivational policyУдосконалення мотиваційної політики підприємства (на прикладі ТОВ IPStyle)Masters thesis