Тимохіна, Яна ОлександрівнаТимохина, Яна АлександровнаTymokhina, Yana Oleksandrivna2015-01-132015-01-132013Тимохіна, Я.О. Формування комплексу просування на різних рівнях управління / Я.О. Тимохіна // Економіка і управління. Київ, 2013. - № 4. - С. 65-69.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38413У статті проаналізовано способи та стадії інтегрування інструментів просування, досліджено питання взаємодії маркетингових комунікацій за видами та рівнів управління, а також запропоновано формування комплексу просування підприємства на різних рівнях управління.В статье проанализированы способы и стадии интегрирования инструментов продвижения, исследованы вопросы взаимодействия маркетинговых коммуникаций по видам и уровней управления, а также предложено формирование комплекса продвижения предприятия на различных уровнях управления.The paper explores the integration ways and stages of promotional tools, studies the issues of marketing communications by types and levels of management, and proposes the formation of a complex promotion on various levels of government.ukcneінтегровані маркетингові комунікаціїкласифікація маркетингових комунікаційінтеграціярівні управлінняинтегрированные маркетинговые коммуникацииклассификация маркетинговых коммуникацийинтеграцияуровни управленияintegrated marketing сommunicationsclassification of marketing communicationsintegrationlevels of managementФормування комплексу просування на різних рівнях управлінняArticle