Нагорний, Євген ІгоровичНагорный, Евгений ИгоревичNahornyi, Yevhen Ihorovych2013-06-122013-06-122013Нагорний, Є.І. Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічних інновацій на етапах інноваційного циклу [Текст] / Є.І. Нагорний // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.1. — С. 201-203.0000-0003-0756-8398http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30879Українська інноваційна продукція, як і закордонна, зазнає значних ризиків на етапах інноваційного та життєвого циклів, особливо це стосується інноваційної продукції, з новими чи поліпшеними екологічними властивостями. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30879ukcneмаркетингове тестуваннямаркетинговое тестированиеmarketing testingінноваційна продукціяинновационная продукцияinnovative productsэкологическая продукцияекологічна продукціяenvironmental productsУдосконалення підходів до маркетингового тестування екологічних інновацій на етапах інноваційного циклуTheses