Сигида, Любов ОлексіївнаСигида, Любовь АлексеевнаSyhyda, Liubov Oleksiivna2016-11-182016-11-182013Сигида, Л.О. Фактори маркетингового середовища підприємства та їх вплив на маркетингову політику розподілу [Текст] / Л.О. Сигида // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 93-94.0000-0002-0319-8070http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48085У сучасних ринкових умовах підприємства не можуть функціонувати відособлено. Запорукою їх успішної діяльності є встановлення та підтримка міцних взаємозв’язків із зовнішнім середовищем. Адже саме зовнішнє середовище надає підприємству початкові ресурси, необхідні для забезпечення його життєдіяльності, та приймає кінцеві продукти його діяльності у формі компенсації; чинить вплив на внутрішні підсистеми підприємства і зазнає зворотного впливу.ukcneмаркетингова політика розподілумаркетинговая политика распределенияmarketing distributive policiesмаркетингове середовищемаркетинговая средаmarketing environmentпідприємствопредприятиеenterpriseФактори маркетингового середовища підприємства та їх вплив на маркетингову політику розподілуTheses