Древаль, Ольга ЮріївнаДреваль, Ольга ЮрьевнаDreval, Olha YuriivnaМартиненко, Вікторія ВіталіївнаМартыненко, Виктория ВитальевнаMartynenko, Viktoriia VitaliivnaОпанасюк, Юлія АнатоліївнаОпанасюк, Юлия АнатольевнаOpanasiuk, Yuliia AnatoliivnaПавленко, Олена ОлексіївнаПавленко, Елена АлексеевнаPavlenko, Olena Oleksiivna2023-05-102023-05-102022Dreval, O., Martynets, V., Opanasiuk, Y., & Pavlenko, O. (2022). A Country’s Economic Growth and Rankings of Higher Education Institutions: Is There a Relationship? TEM Journal, 11(4), 1814-1823. doi:10.18421/TEM114-490000-0001-5228-23780000-0002-9236-8587https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91517У статті досліджено складові ланцюжка впливу рейтингу ВНЗ на економічне зростання країни. На основі бібліометричного аналізу встановлено зв’язок між ключовими словами університет, рейтинги та економіка. На основі кореляційно-регресійного аналізу було доведено зв’язок між компонентами взаємодії в ланцюжку: Загальний загальний рейтинговий бал університетів країни – кількість FTE студентів, зарахованих до рейтингових ВНЗ країни – кількість рейтингованих університетів країни – ВВП країни. Підтвердженням отриманих розрахунків є проведене анкетування студентів ВНЗ. Результати анкетного опитування свідчать про наявність впливу рейтингу ВНЗ на кількість студентів, що навчаються в навчальних закладах досліджуваної країни. Таким чином, у статті на основі кореляційно-регресійного аналізу та соціологічних досліджень доведено гіпотезу про наявність впливу рейтингу ВНЗ на економічне зростання країни.The components of the chain of influence of the HEI ranking on the economic growth of the country are studied in the article. The relation between the keywords university, rankings and economic was found based on the bibliometric analysis. Based on correlation and regression analysis, there has been proved the relation between the components of interaction in the chain: Total overall ranking score of universities in the country – number of FTE students enrolled in country’s rated HEIs – number of country’s rated Universities – GDP of the country. The confirmation of the obtained calculations is a questionnaire survey carried out among the students of the HEIs. The results of the questionnaire survey indicate the existence of the influence of the HEI ranking on the number of students enrolled in educational institutions of the studied country. Thus, based on correlation and regression analysis and sociological research, the article proves the hypothesis about the existence of the influence of the HEI ranking on the economic growth of the country.enCC BY-NC-ND 4.0університетуниверситетuniversityрейтинг ВНЗрейтинг ВУЗuniversity ratingВВПGDPцілі сталого розвиткуцели устойчивого развитияsustainable development goalsекономічне зростанняэкономический ростeconomic growthA Country’s Economic Growth and Rankings of Higher Education Institutions: Is There a Relationship?Article