Тєлєтов, Олександр СергійовичТелетов, Александр СергеевичTielietov, Oleksandr SerhiiovychКириченко, Т.В.2014-12-222014-12-222014Тєлєтов, О.С. Маркетингові дослідження рекламних засобів національних торгових мереж [Текст] / О.С. Тєлєтов, Т.В. Кириченко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 184-186.0000-0001-9977-2294http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38206Національні торгові мережі магазинів – це два або більше торговельних закладів, що знаходяться у спільному володінні та контролі, продають товари аналогічного асортименту, мають загальну службу закупівель і збуту, ідентичне оформлення тощо. Їх відмінними особливостями є: самообслуговування; великий асортимент товарів; встановлення цін залежно від конкретної мережі (наприклад, АТБ – низькі ціни, Еко-маркет – середні ціни; Сільпо – помірні); функціональний та приємний інтер'єр; торговельні площі від 300 до 2500 кв.м; розташовується в промислових і житлових районах. Рекламна діяльність національних торгових мереж торкається як практично всіх видів традиційної реклами, так і зовнішнього оформлення фасаду і внутрішнього дизайну інтер’єру.ukcneмаркетингові дослідженнямаркетинговые исследованияmarketing researchesнаціональні торгові мережінациональные торговые сетиnational trading networksМаркетингові дослідження рекламних засобів національних торгових мережTheses