Лазоренко, В.Є.2021-02-022021-02-022020Лазоренко В. Є Специфіка застосування маркетингового менеджменту підприємствами фармацевтичної галузі: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. Ю. Сагер. Суми : Сумський державний університет, 2020. 53 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/81857Державне підприємство "Сумська біологічна фабрика" державної власності, входить до сфери управління Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Основним завдання підприємства є: виробництво і реалізація основних фармацевтичних продуктів, фармацевтичних препаратів і матеріалів, лікарських засобів, продуктів профілактичного харчування, біологічних і інших засобів захисту тварин; науково-дослідні роботи, розробка методик та номативно-технічних документів. Метою дипломної роботи є дослідити специфіку фармацевтичних підприємств та розробити рекомендацій, щодо вдосконалення системи маркетингового та рекламного менеджменту Державного підприємства "Сумська біологічна фабрика" (ДП "Сумська біофабрика").ukcneмаркетинговий менеджментмаркетинговый менеджментmarketing managementфармацевтична галузьфармацевтическая отрасльpharmaceutical industryконкурентний аналізконкурентный анализcompetitive analysisстратегічні цілістратегические целиstrategic goalsмаркетингова структурамаркетинговая структураmarketing structureСпецифіка застосування маркетингового менеджменту підприємствами фармацевтичної галузіMasters thesis