Діденко, Ірина ВікторівнаДиденко, Ирина ВикторовнаDidenko, Iryna ViktorivnaБасос, А.В.2018-03-302018-03-302017Діденко І.В. Методи оцінки ефективності маркетингової стратегії банку / І.В. Діденко, А.В. Басос // Проблеми і перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 листопада 2017 р., м. Суми). – Суми : Сумський державний університет, 2017. – С. 244-248.0000-0002-0408-0437http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/67331В умовах сьогодення маркетингова стратегія банку розглядає систему загальних настанов, критеріїв та орієнтирів сфери взаємовідносин між підприємствами та організаціями з їхніми клієнтами та метою досягнення маркетингових цілей.В современных условиях маркетинговая стратегия банка рассматривает систему общих установок, критериев и ориентиров сферы взаимоотношений между предприятиями и организациями по их клиентами и для достижения маркетинговых целей.In the current conditions, the marketing strategy of the bank considers the system of general guidelines, criteria and the orientations of the sphere of relations between enterprises and organizations with their clients and the goal of achieving marketing goals.ukcneмаркетингова стратегіямаркетинговая стратегияmarketing strategyпідприємствапредприятияenterprisesорганізаціїорганизацииorganizationбанківська діяльністьбанковская деятельностьbankingМетоди оцінки ефективності маркетингової стратегії банкуМетоды оценки эффективности маркетинговой стратегии банкаMethods of assessing the effectiveness of a bank's marketing strategyArticle