Андрейко, Лариса ВолодимирівнаАндрейко, Лариса ВладимировнаAndreiko, Larysa Volodymyrivna2014-03-062017-09-252014-03-062017-09-252013Andreyko L.V. Formative assessment approach in language classroom / L. Andreyko // Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : матеріали VI Міжнародної науково-методичної конференції. - Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна. - 2013. - 192 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/59613Поточне оцінювання розглядається як засіб мотивації студентів та підвищення їх успішності. Пропонуються деякі способи формулювання завдань при поточному оціюванні на заняттях з іноземної мови.The article looks at formative assessment as means of raising students' motivation and achievement.The author focuses on the design of formative assessment tasks in the English language classroom.encneformative assessmentmotivationstudent's needsfeedbackпоточне оцінюваннямотиваціяпотреби студентівзворотній зв'язокFormative Assessment Approaches in Language ClassroomСпособи поточного оцінювання на заняттях з іноземної мовиArticle