Онищенко, С. І.2021-10-282021-10-282021Онищенко С. І. Оцінка ефективності сегментації ринків в підприємницькій діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Ю. О. Мазін. Суми : Сумський державний університет, 2021. 49 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/85928Мета роботи – полягає в обґрунтуванні сегментації з метою підвищення ефективності діяльності підприємницької діяльності. Об’єктом дослідження є процес сегментації різних об’єктів та механізмів управління бізнес-процесів в соціально-економічних системах. Предметом дослідження є механізм взаємодії управлінської складової під час сегментації бізнес процесів. Методи дослідження. У процесі дослідження управління, вибору та обґрунтування стратегії оптимізації сегментації підприємства застосувались: методи економічного та статистичного аналізу, групування, графічного моделювання організаційних структур, метод порівняння. У першому розділі визначені загальна характеристика сегментації бізнес-процесів. У другому розділі досліджені методологічні аспекти сегментації ринку. У третьому розділі запропоновані дослідження особливостей сегментації ринку на прикладі ПАТ «Грім». Фактологічну (інформаційну) основу дослідження складають наукові публікації вітчизняних і зарубіжних вчених, законодавчо-нормативні акти, власні розрахунки автора.ukcneефективністьэффективностьefficiencyбізнесбизнесbusinessпідприємствопредприятиеenterpriseОцінка ефективності сегментації ринків в підприємницькій діяльностіBachelous paper