Кисельова, Ганна ІванівнаКиселева, Анна ИвановнаKyselova, Hanna IvanivnaАшурова, С.Сеидов, Т.2013-06-132013-06-132013Кисельова, Г.І. Можливості формування індивідуальних стратегій самонавчання іншомовному спілкуванню у процесі викладання російської мови як іноземної [Текст] / Г.І. Кисельова, С. Ашурова, Т. Сеидов // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, м. Суми, 19-20 квітня 2013 р. / Відп. за вип. В.В. Опанасюк. — Суми : СумДУ, 2013. — Ч.2. — С. 22-23.0000-0002-0385-3215http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30952Практична мета навчання іноземної мови, крім формування мовленнєвих іншомовних навичок та умінь, повинна передбачати оволодіння спеціальними навчальними стратегіями, які становлять основу індивідуального позитивного стилю учіння, усвідомленого володіння засобами та прийомами самостійної навчальної діяльності. Індивідуальний стиль учіння – здатність суб’єкта керувати своїми природними можливостями, розвивати і використовувати їх для розв’язання навчальних завдань оптимальними для даної особистості когнітивними шляхами [1, 16] – є особистою стратегією мислення і поведінки, яка реалізується в інтелектуальній діяльності. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/30952ukcneсамонавчаннясамообучениеself-educationіноземна моваиностранный языкforeign languageМожливості формування індивідуальних стратегій самонавчання іншомовному спілкуванню у процесі викладання російської мови як іноземноїTheses