Лук`янихін, Вадим ОлександровичЛукьянихин, Вадим АлександровичLuk`ianykhin, Vadym OleksandrovychЛук`янихіна, Олена АнатоліївнаЛукьянихина, Елена АнатольевнаLuk`ianykhina, Olena Anatoliivna2014-11-032014-11-032014Лук'янихін, В.О. Соціально-етичний маркетинг як елемент системи корпоративної соціальної відповідальності [Текст] / В.О. Лук'янихін, О.А. Лук'янихіна // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей VIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, 25-26 вересня 2014 року. – Суми: ТОВ "ДД "Папірус", 2014. - С. 98-99.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37406Низка перманентних фінансових і, як наслідок, соціально-економічних криз на різних ієрархічних рівнях ставить перед світовою спільнотою і окремими країнами нові виклики і завдання.ukcneсталий розвитокустойчивое развитиеsustainable developmentекологічний менеджментэкологический менеджментenvironmental managementСоціально-етичний маркетинг як елемент системи корпоративної соціальної відповідальностіTheses