Чуланова, Галина ВалеріївнаЧуланова, Галина ВалериевнаChulanova, Halyna ValeriivnaПолежай, А.І.2020-02-262020-02-262018Чуланова Г.В. Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів / Г.В.Чуланова, А. Полежай // Міжнародний науковий журнал Інтернаука. – 2018. – №19(59) Т.1. – С. 58-62.0000-0001-9961-0308http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/76822Стаття присвячена лексико-семантичним особливостям друкованих рекламних текстів. У рамках дослідження розглядається загальна характеристика рекламного тексту та вивчаються особливості застосування лексико-семантичних засобів виразності у письмових рекламних текстах для надання тексту реклами стислості, лаконічності, виразності, інформативності та переконливості з метою максимального впливу на потенційного споживача.Статья посвящена лексико-семантическим особенностям печатных рекламных текстов. В рамках исследования рассматривается общая характеристика рекламного текста и изучаются особенности применения лексико-семантических средств выразительности в письменных рекламных текстах для придания тексту рекламы краткости, лаконичности, выразительности, информативности и убедительности с целью максимального воздействия на потенциального потребителяThe article is devoted to lexical-semantic features of printed advertising texts. In the framework of the research the advertising text general description is considered and the peculiarities of lexical-semantic expressive means usage are studied in written advertising texts for providing the advertising text with concise, brief, expressive, informative and convincing properties in order to maximize the impact on the potential consumer.ukcneрекламарекламаadvertisingрекламний текстрекламный текстadvertising textлексико-семантичні особливостілексико-семантические особенностиlexical-semantic featuresлексико-семантичні засобилексико-семантические средстваlexico-semantic meansЛексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстівЛексико-семантические особенности печатных рекламных текстов Lexico-semantic features of printed advertising textsArticle