Біловодська, Олена АнатоліївнаБеловодская, Елена АнатольевнаBilovodska, Olena AnatoliivnaДанько, А.С.2017-12-112017-12-112017Біловодська, О.А. Специфіка розроблення стратегії маркетингу для просування культурно-розважальних послуг [Текст] / О.А. Біловодська, А.С. Данько // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 235-237.0000-0003-3707-0734http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64856Специфіка розроблення стратегії маркетингу для просування культурно- розважальних послуг полягає, в першу чергу, в тому, що галузь є достатньо молодою та невивченою. Проте, темі просування культурно-розважальних послуг присвячується все більше уваги протягом останніх десяти років в Україні. Зростання актуальності розвитку саме цієї сфери зумовлено та щільно пов`язано з бажанням українців патріотичної ідентифікації, культурного різноманіття після довготривалої культурної блокади у Радянському Союзі та психологічного «перемикання уваги» від негативної реальності до кращого життя.ukcneстратегія маркетингустратегия маркетингаmarketing strategyкультурно-розважальні заходикультурно-развлекательные мероприятияcultural and entertainment eventsкультурно-розважальні послугикультурно-развлекательные услугиcultural and entertainment servicesСпецифіка розроблення стратегії маркетингу для просування культурно-розважальних послугTheses