Купенко, Олена ВолодимирівнаКупенко, Елена ВладимировнаKupenko, Olena VolodymyrivnaГолобородько, Ю.К.2013-12-092013-12-092013Голобородько, Ю.К. Міжнародний досвід застосування відеоігор у навчальній діяльності [Текст] / Ю.К. Голобородько, О.В. Купенко // Електронні засоби та дистанційні технології для навчання протягом життя : тези доповідей IX Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 14–15 листопада 2013 р. / Відп. за вип. В.В. Божкова. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 50-51.0000-0001-9131-5179http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33292У 2012 р. на відеоігри користувачами було витрачено 20.8 мільйонів доларів, у той час як індустрія кіно отримала близько 10.8, а музична індустрія – 16.5 мільйонів. Відеоігри починають відігравати провідну роль у сфері розваг. За статистикою, близько 58 % американців і 48 % громадян ЄС грають у відеоігри; при цьому близько третини батьків грають разом із дітьми. Якщо скласти разом загальний час гри усіх гравців «World of Warcraft», це складатиме більше часу, аніж знадобилося для еволюції людини – близько 6 мільйонів років. У той же час на домашні завдання учні в середньому витрачають близько години на день. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33292ukcneвідеоігривидеоигрыvideo gamesнавчанняобучениеlearningМіжнародний досвід застосування відеоігор у навчальній діяльностіTheses