Індик, Павло МиколайовичИндык, Павел НиколаевичIndyk, Pavlo MykolaiovychЧімирис, Ю.С.2020-05-142020-05-142019Індик, П.М. Бадмінтон як засіб професійно-прикладної фізичної підготовки студентів [Текст] / П.М. Індик, Ю.С. Чімирис // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту [Текст]: тези доповідей VІ Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 18-19 квітня 2019 р. – Суми: СумДУ, 2019. – С. 183-184.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77535Надмірна насиченість навчальної програми в освітніх закладах, перевтомлення внаслідок високої працездатності, обмеження рухової діяльності, часта депресія та хронічний стрес погіршують фізичне та психічне здоров’я студентів. З появою надсучасних гаджетів особливо згубного впливу зазнає зорово-сенсорна система. Робота перед монітором комп’ютера в неосвітленому приміщенні, недостатній тонус м’язів очного кришталика призводить до зниження гостроти зорового сприйняття. Професійно-прикладна фізична підготовка (ППФП) передбачає підбір вправ та засобів рухової активності, які мають оздоровчий ефект та готують студента до майбутньої спеціальності. Останнім часом деякі заклади освіти у навчальну програму впроваджують заняття бадмінтоном, як найбільш ефективний засіб корекції функціонального стану, в особливості для студентів із вадами зору. Мета – обгрунтування елементів бадмінтону, як засобу ППФП студентської молоді.ukcneбадмінтонпрофесійно-прикладна фізична підготовкабадминтонпрофессионально-прикладная физическая подготовкаbadmintonprofessionally applied physical trainingБадмінтон як засіб професійно-прикладної фізичної підготовки студентівTheses