Яненко, Ярослав ВасильовичЯненко, Ярослав ВасильевичYanenko, Yaroslav Vasylovych2014-12-032014-12-032011Яненко, Я.В. Социальный успех как ценность в рекламе [Текст] / Я.В. Яненко // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики : міжвузівський збірник наукових праць. – Київ – Одеса – Запоріжжя, 2011. – Вип. 49. – С. 211-215.0000-0003-2468-6636http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/37921У статті проаналізовано сучасні характеристики соціального успіху. Досліджено проблему ототожнення понять “соціальний успіх” і “багатство”. Розглянуто причини використання в рекламі образу успішної людини.В статье проанализированы современные характеристики социального успеха. Исследована проблема отождествления понятий “социальный успех” и “богатство”. Рассмотрены причины использования в рекламе образа успешного человека.The article analyzes the characteristics of modern social success. The explores problem of identifying the concepts of “social success” and “wealth”. The reasons for use in advertising image of a successful person.rucneбагатствобогатствоwealthрекламаadvertisingсоціальний успіхсоциальный успехsocial successцінностіценностиvaluesСоциальный успех как ценность в рекламеСоціальний успіх як цінність у рекламіSocial success as a value in advertisingArticle