Чеглов, М.Е.2022-01-252022-01-252021Чеглов М. Е. Диференціація спеціальної підготовки футболістів 14–15 років різного ігрового амплуа : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 017 - фізична культура і спорт / наук. кер. Н. В. Петренко. Суми : Сумський державний університет, 2021. 80 с.https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/86910Розроблено та науково обґрунтовано моделі занять на основі диференційованого підходу до процесу спеціальної підготовки футболістів з урахуванням їх ігрового амплуа, в яких поєднано комплексний розвиток важливих рухових якостей конкретного гравця. Отримані результати дослідження можуть бути використані в процесі підготовки футболістів на різних етапах багаторічного вдосконалення, у тренувальному процесі ДЮСШ та спортивних клубів.Разработаны и научно обоснованы модели занятий на основе дифференцированного подхода к процессу специальной подготовки футболистов с учетом их игрового амплуа, в которых сочетается комплексное развитие важных двигательных качеств конкретного игрока. Полученные результаты исследования могут быть использованы в процессе подготовки футболистов на разных этапах многолетнего совершенствования, в тренировочном процессе ДЮСШ и спортивных клубов.The models of classes have been developed and scientifically substantiated on the basis of a differentiated approach to the process of special training of football players, taking into account their playing role, in which the complex development of important motor qualities of a particular player is combined. The obtained results of the research can be used in the process of training football players at different stages of long-term improvement, in the training process of youth sports schools and sports clubs.ukcneнавчально-тренувальний процесучебно-тренировочный процессeducational and training processамплуаroleфутболfootballігровеигровоеgameДиференціація спеціальної підготовки футболістів 14-15 років різного ігрового амплуаMasters thesis