Крупська, В.М.2020-01-082020-01-082019Крупська, В.М. Добірка рекламних матеріалів для магазину одягу "Рoosh" [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістр; спец.: 6.030302 – реклама та зв’язки з громадськістю / В.М. Крупська; наук. керівник Н.М. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2019. – 53 с.http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/75481У роботі визначено дієві засоби поширення інформації, проаналізовано рекламні кампанії магазинів-конкурентів, спроектовано стратегію для розвитку магазину одягу «POOSH» та розроблено макети зовнішньої, друкованої та інтернет-реклами, яка може бути ефективною для розвитку бізнесу з продажу сучасного одягу.ukcneбілбордвізитівкарекламасітілайтДобірка рекламних матеріалів для магазину одягу "Рoosh"Masters thesis