Плікус, Ірина ЙосипівнаПликус, Ирина ИосифовнаPlikus, Iryna Yosypivna2019-01-042019-01-042018Плікус, І.Й. Маркетингові нематеріальні активи та вартісь підприємства [Текст] / І.Й Плікус // Реінжиніринг бізнес-процесів маркетингової сфери промислових підприємств: монографія / за заг. ред. докт. екон. наук, проф. Л.М. Таранюка - Суми: СНАУ, 2018. - C. 374-378.0000-0002-0657-7260http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/70894Динамічність процесів, які відбуваються в економіці, вимагають подальшого проведення теоретично-методичних та практичних досліджень пов’язаних з маркетинговими нематеріальними активами, а саме діловою репутацією підприємства, її впливом на його вартість та пошуку новітніх підходів до її визначення. У статті проаналізовано поняття «ділова репутація» з різних методологічних позицій. Обґрунтовано визначення ділової репутації (гудвілу) за маркетинговим показником «частка ринку» Запропоновано методику визначення вартості підприємства виходячи з вартості чистих активів (балансова вартість) c урахуванням гудвілу (ділової репутації) і величини поточної вартості (на дату оцінки) його майбутньої доданої вартості.В статье проанализированы понятия «деловая репутация» с разных методологических позиций. Обосновано определение деловой репутации (гудвилла) по маркетинговому показателю «доля рынка». Предложена методика определения стоимости предприятия исходя из стоимости чистых активов (балансовая стоимость) c учетом гудвилла (деловой репутации) и величины текущей стоимости (на дату оценки) его будущей добавленной стоимости.ukcneділова репутаціяделовая репутацияgoodwillвартість підприємствастоимость предприятияenterprise valueчастка ринкудоля рынкаmarket shareМаркетингові нематеріальні активи та вартісь підприємстваBook chapter