Школа, Вікторія ЮріївнаШкола, Виктория ЮрьевнаShkola, Viktoriia YuriivnaЖолудєва, Анастасія МиколаївнаZholudeva, Anastasiia MykolaiivnaЖолудева, Анастасия Николаевна2011-07-222011-07-222010Школа, В.Ю. Створення ефективної комунікації (на прикладі служби з доставки квітів у м. Суми) [Текст] / В.Ю. Школа, А.М. Жолудєва // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 140-141.0000-0002-3037-4690http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14788На сьогоднішній день на ринку реклами простежується тенденція зростання кількості та інтенсивності рекламованих продуктів і послуг. Це призводить до того, що споживач вже не сприймає рекламу про вихід нових товарів та послуг і не відкладає в своїй пам'яті інформацію про основні характеристики якогось нововведення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14788ukcneрекламаadvertisementСтворення ефективної комунікації (на прикладі служби з доставки квітів у м. Суми)Theses